تحقیق آماده در مورد مدیریت منابع انسانی ( human resources management) در قالب پاورپوینت ppt
- نویسنده : پروژه فارسی
- بازدید : 115 مشاهده
رضایت کاربران از دانلود فایل
پیشنهاد
3251
تعداد دانلود
3271
رضایت مندی
93%
توضیحات کامل در مورد فایل
دانلود تحقیق آماده در مورد مدیریت منابع انسانی( human resources management) در قالب پاورپوینت ppt با قابلیت ویرایش
امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک تحقیق آماده در مورد مدیریت منابع انسانی( human resources management) در قالب پاورپوینت ppt با قابلیت ویرایش را آماده دانلود قرار داده ایم.
جزییات فایلی که دانلود خواهید کرد.
- عنوان: مدیریت منابع انسانی( human resources management)
- فرمت: POWERPOINT پاورپونت (قابل ویرایش)
- چاپ : بدون هیچ گونه مشکل در پرینت گرفتن
- تعداد اسلاید: 25 اسلاید قابل ویرایش
- زبان : فارسی
نمونه تصویر از اسلایدرهای این تحقیق آماده در مورد مدیریت منابع انسانی( human resources management)
قسمتی از مطالب مقاله آماده مدیریت منابع انسانی( human resources management) :
مديريت منابع انساني (Human Resources Management) به فرايندها و فعاليتهايي اطلاق ميشود که به منظور مديريت و سازماندهي منابع انساني در سازمانها انجام ميشود. اين فرايندها شامل برنامهريزي، جذب و استخدام، انتخاب و انتقال، توسعه و آموزش، ارزيابي عملکرد، پاداش و کارآفريني، مديريت رفاه و ايمني و قوانين کار ميشود.
مديريت منابع انساني به تلاش براي جذب و حفظ نيروي انساني ماهر، ايجاد محيطي موثر براي کار، توسعه و پيشرفت کارکنان، و ايجاد تعاملات سازنده بين کارکنان و سازمان متمرکز است. اهداف اصلي مديريت منابع انساني عبارتند از:
جذب و حفظ نيروي انساني: مديريت منابع انساني سعي در جذب، انتخاب و استخدام افراد با مهارتها و استعدادهاي مورد نياز سازمان دارد. همچنين، اين فرايند به حفظ کارکنان موجود و ايجاد برنامههاي رفاهي و توسعه حرفهاي براي آنها ميپردازد.
آموزش و توسعه: مديريت منابع انساني برنامههاي آموزشي و توسعه حرفهاي را براي بهبود مهارتها و عملکرد کارکنان طراحي و اجرا ميکند. اين فرايند شامل آموزشهاي فني، رهبري، مهارتهاي ارتباطي و ساير موضوعات مرتبط است.
ارزيابي عملکرد: ارزيابي عملکرد کارکنان به منظور ارزيابي عملکرد، تشويق به بهبود و تعيين پاداشها و ارتقاءها صورت ميگيرد. مديريت منابع انساني معيارهاي ارزيابي عملکرد را تعيين کرده و فرايند ارزيابي را اجرا ميکند.
مديريت رفاه و ايمني: مديريت منابع انساني مسئوليت دارد تا شرايط کاري ايمن و سالم را فراهم کند و برنامههاي رفاهي مانند بيمه، استراحتگاهها، تعطيليها و ساير امکانات را به کارکنان ارائه کند.
مديريت قوانين کار: مديريت منابع انساني نيازمند آگاهي و رعايت قوانين کار و مقررات مربوط به استدر ادامه توضيحات قبلي:
مديريت قوانين کار: مديريت منابع انساني نيازمند آگاهي و رعايت قوانين کار و مقررات مربوط به استخدام، مزايا و حقوق کارکنان است. اين شامل قوانين مربوط به استخدام کارکنان، قوانين کار و کارکرد، حقوق و مزايا، مقررات بهداشت و ايمني، مقررات مربوط به تساوي جنسيتي و تبعيض قومي و ساير قوانين مربوطه است.
مديريت منابع انساني در سازمانها نقشي بسيار حياتي دارد. برخي از مهمترين فوايد و نقاط قوت مديريت منابع انساني عبارتند از:
جذب و حفظ نيروي انساني ماهر: با استفاده از روشهاي مناسب جذب و انتخاب کارکنان با مهارتها و توانمنديهاي مورد نياز، سازمان به نيروي کار ماهري دست خواهد يافت و با حفظ آنها، به پيشرفت و توسعه خواهد رسيد.
افزايش بهرهوري: با ارائه برنامههاي آموزشي و توسعه حرفهاي، مديريت منابع انساني به ارتقاي مهارتها و عملکرد کارکنان کمک ميکند که در نتيجه بهبود بهرهوري و عملکرد سازمان را به همراه دارد.
مديريت بهتر عملکرد: ارزيابي عملکرد منظم و مداوم کارکنان باعث ميشود تا نقاط قوت و ضعف آنها شناسايي شده و برنامههاي مناسبي براي ارتقاي عملکرد آنها طراحي شود.
ايجاد فرهنگ سازماني: مديريت منابع انساني ميتواند در ايجاد فرهنگ سازماني مؤثر و خوب کمک کند. با توسعه مقررات، ارزشها و اصول سازماني و ايجاد تعاملات سازنده بين کارکنان، فضايي سالم و مساعد براي کار ايجاد ميشود.
رشد و توسعه فردي: با ارائه برنامههاي توسعه حرفهاي و فرصتهاي رشد و پيشرفت، مديريت منابع انساني به کارکنان امکان ميدهد تا در مسير رشد و توسعه فردي خود پيشرو باشند.
و ... برای مطالعه کامل فایل مدیریت منابع انسانی( human resources management) را دانلود فرمایید.
">برای دانلود کردن اینجا کلیک فرمایید
مشاهده پست مشابه : دانلود پروژه سیستم ثبت کارمندان با php